כלי סקרים
 

שאלות שכיחות

למה יש שתי התחברויות?

ההתחברות הראשונה היא לאזור הלקוחות שלך. באזור הלקוחות, אתה מטפל בכל התשלום והחוזים. לכלי הסקרים יש התחברות משלו והוא מוגן ממידע התשלומים. זה לא נדיר למנהלים לטפל בתשלומים ולעובדים להתחבר רק לכלי הסקרים.

איך תשלום בכרטיס אשראי עובד?

המתשמש שלך מוארך לחודש אחד אחרי שתקופת הנסיון נגמרת ובאותו זמן בכל חודש. אז אם אתה נרשם ב14 בינואר, תקופת הנסיון תגמר ב21 ביוני ואז החודש הראשון של התשלום שלך מונכה מכרטיס האשראי שלך.

מה אם התשלום שלי מסורב?

אם התשלום שלך מסורב אז המערכת שלנו תנסה מספר פעמים לעוד 3 ימים. אם עדיין לא מוצלח החוזה יסגר והמידע ימחק.

איך אני מעדכן את כרטיס האשראי שלי?

אם אתה מתחבר לאזור הלקוחות אתה יכול לעדכן את פרטי כרטיס האשראי שם. אחרי שעדכנת את הפרטים שלך המערכת תנסה מחדש עם הפרטים החדשים.

מה אם אני רוצה לשדרג את השירות?

צור קשר עם מכירות והם יעדכנו את זה בשבילך. במקרים מסויימים אתה תחתום על מסמך דיגיטאלי באזור הלקוחות.

אני יכול לשלם בהעברה בנקאית?

אתה יכול להגיש בקשה ישירות ברשת לשלם בצורה של תשלום שנתי או תשלום לפי פרוייקט על ידי מילוי טופס ותקבל הסכמה או מידע על איך להתאים. ראה קישור למטה:

https://myzone.examinare.com/he/contract/

אני יכול לעצור את השירות ולהמשיך אותו אחר כך?

אנחנו לא תומכים בחנייה חופשית של השירות שלך. אבל, יש סיכוי שנוכל לחנות את המידע שלך לעד כ-9 חודשים בתשלום. צור קשר עם מכירות כדי לדעת כמה החיוב הזה יהיה במקרה שלך. בזמן חנייה, שום שירותים חיצוניים כמו אך לא מוגבלים להתחברויות ותכונות ממשק יעבדו.